BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 21 iunie 2010

ei ..

Ce sa va zic .. EI .... sunt atat de buni cu mine - in cat ii ador!!

Jany - e sora mea .. e cea cu care fac schimb de haine fara nici o problema !! o iubesc!
Zebbie - e cea mai zebroasa zebra din lume! o ador pentru ca mi-a furat tag-ul .. asta era al meu :P:P
Anesteziee - o ador pentru ca e tot timpul alaturi de mine cand am nevoie!! si am destule motive sa o iubesc!! :)) .. thk's!!
Grati - she's so evil!! are ochii aia atat de malefici !! cand am vazut-o prima oara puteam sa jur ca e vrajitoare!! o ador!!
Andreea - fiindca ramane dupa mine :)) fiindca vb la telefon o groaza de timp .. si e pasionata de shopping :)) desi eu nu prea snt ..:))
Elise - pentru ca vb foarte mult cu ea si o iubesc e pur si simplu fascinanta si ii ador pozele!
Mary'n'Ella(Marinella) - ador cum se imbraca! si ador sa vorbesc cu ea! si sper sa mergem macar o data la tabara impreuna:)
Matt - pentru ca e fratele lu' Anesteziee .. fiindca e amuzant si ne-a facut poze (THK'S!!) , si pentru ca daca anesteziee nu vrea sa ne imprumute ceva ii zice tot timpu .."-iti dau cincisute de mii acasaa!!" :)) (Thk's matthew!!)
Danda - la inceput nu o cunosteam prea bine .. si imi expuneam pareri gresite .. acu o cunosc bine .. si pot sa vorbesc cu ea despre orice .. abia astept anu viitor ( adica septembrie) .. sa ne vedem si sa o ajut daca are nevoie .. tot timpul mi-am dorit o fata mai mica decat mine ... pe care s-o ajut .. si am gasit in sfarsit ca o " sora " mai mica
Edie & Pischiv & Alex - pt ca sunt super amuzanti .. si ca ma lasa sa ma uit cum se dau pe skatee! (thk's) aa .. si merci ca ma lasati sa va filmez :))


deci .. ei snt principalii mei prieteni .. thk's!! .. poate ca ei nu considera la fel .. despre mine .. sar eu asta consider despre ei !!

thk's ca existati!

1 comentarii:

didi spunea...

ei ..ce taare :-* <3