BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 2 aprilie 2010

prezentarea meeaa

Bunaa >:D<
eu snt oana sau alice sau onyx sau cum vretzi voi da sa-mi convina shi mi e - dak nu-tzi convine ... nu ma intereseaza ...
- poreclele mele snt :- onyx shi giff (girafa bey)
- am 13 ani ... snt prea mik ??ok- ok .. recunosc uneori ma compoort ca si cum as fi un om matuur
-urasc matematik shi fizik , in rest ma intzeleg cu celelalte chestii...
- martzi intarzii tot timpu la sc , shi ew shi beth nu vrem sa intarziem da dak asha iese ce sa faq , avem fizik prima ora .... scuze profaa!!
- diriga e dragutza , n-am nik cu ea , e profa de romana ... preda binishor
- profa de engl ma enerveaza un pic e baaba shi park avem dirigentzie shi nu engl .
- ador fructele , pizza cu cartofi prajitzi shi o ton a de ketchup ... mc'u ... ... ok imi place shi ciocolata shi biscuiiitzii ... ador biscuitzii!!!
-mi se face rau knd aud de pitzipoance shi coclesurile ... fake'uri !!
- urasc ashtia de poarta haine pe care scrie chanel , dolce&gabana sau nush ce firme shi snt fake'uri ..... ce sa zic .. nesimtzitzii!!!
- urasc spichi'urile lacrimogene ... pt ce s-au inventat ????
-snt alergik la pene
-imi place sa imi faq prieteni ...
-imi place sa merg cu prietenii sa facem poze ... sa barfim .. sa ne dam in leagane kte doi omgg
- am o obsesie : - fotografiez toot ce imi place !!! mai ales pe mn
- snt o persoana cu o personalitate super puternik .. shi dak nu vreau ceva nu faq shi gta
- knd ma faq "mare: ( ce draq snt deja mare ) ma faq ori regizor , ori medic legist
- o iubesc pe sormea - Jany:*:*:* e superba frate !!!
- o mai iubesc shi pe raluk mea care sufera de prostime frecventa :*
-o iubesc shi pe beth "pshiholoaga mea " iubitha , cu care ma intzeleg de minune .. bine shi ew la randu meu snt pshihooaga ei
- ii iubesc shi pe andrew shi stephen cu care rad de ma dor falcile seara shi cu care ma mut la ** ani shi cu nebuna mea de raluk bineintzele!
- o iubesc pe Anesteziee .. findca imi zice tot ce gandeste (sper)
- <3 Maria .. ca ma considera om matur
-oooo iubeessc pe Bianca .. care l-a refuzaat pe Andreei :D:D:D
- il Adoor pe Andrei .. pentru ca e piticu meeu ... si pentru ca tzine la mneee ( cred ) ca eu tziin laa eel!!
-ii iubeesc pe prieeteenii mei de la sch .. pentru ca snt intzelegatori cu mn .. si ma trateaza ca atare ... ca pe un pamflet ( Va Multzumeesc! <3)

0 comentarii: