BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 25 iunie 2010

pregatiri

pregatiri .. dimineata .. inca o zi in care tre' sa am grija de fratele meu .. am stat cu el .. si cand a adormit in sfarsit m-am gandit sa-mi fac bagajele . Dupa cum stiu toti .. plec la chisinau .. in sfarsit!! dupa UN AN de asteptare! mi-am dat seama caam doua perechi de pantaloni murdari .. pe care vreau neaparat sa-i iau si asteapta in masina de spalat de o saptamana si ceva . m-am decis sa-i spal eu . pe aia roz .. skinny pe care ii stie toata scoala .. i-am murdariit rau in skate .. pe pipe.i-am scos din masina , i-am bagat in chiuveta si am turnat o tona de vanish peste ei . oare o sa se decoloreze? dupa ce am frecat 10 minute la ei .. si s-a scos negru ala .. prafu de pe pipe .. pe care l-am adunat eu .. am observat ca nu se decoloreaza .. desi nu ma deranja daca se decolora .. chiar deloc! i-am luat si pe cei negri .. scurti - si i-am spalat doar cu detergent .. pentru ca astia nu era jegosi .. astia era chiar curati .. doar ca ma prinsese odata ploaia in ei .. o furtuna. i-am spalat si pe astia .. si am pus perechile astea doua de pantaloni .. in masina .. am pus detergent - ooo levantica. si balsamul - tot levantica ( de ce nu exista balsam de cooccoooos? s-au n-am gasit eu ... ) si am pus la spalat. acum deja cred ca sa terminat de spalat . acu ma duc sa vad .. nu .. inca spala .. am inceput sa fac o lista cu ce o sa imi pun in bagaj .. haaine ! muulte haine! pentru ca o sa stau vreo luna . ochelarii , ceasurile , fardurile , bratarile,ciorapii , ipdou , mobilu si muuulte altele .. ok .. ma duc sa-l adorm pe tudor :) ca e cam mofturos.

2 comentarii:

Anonim spunea...

lol, cate pregatiri. zici ca pleci pe Marte nu in Moldova :)). O lunaaa?:-o. as vrea sa zic ca o sa imi fie dor de tine, dar la cat de rar ne vedem noi banuiesc ca o sa fie cam aceeasi senzatie.
hugs>:D<

jesse spunea...

:) hugs>:D< ne vedem mai des cand vin