BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 25 iunie 2010

Padure , ciocolata , conversatii si Anne

dupa ce mi-am facut pregatirile de rigoare pentru plecarea mea la Chisinau .. unde o sa iau o pauza de la avut grija de un bebelus dragut - dar mofturos , m-am grabit sa ajung la romana . m-am imbracat , mi-am indreptat paru , si m-am aranja in 7 minute ,un nou record propriu !! m-am dus iar spre metrou .. mi-am spus inca o data ( si pentru ultima data , pentru ca mi-a expirat in sfarsit abonamentul) scuza cu abonamentul m-am urcat in metrou .. sub atentele priviri ale unei mici copile de 4 ani .. probabil ii paream ciudata . recunosc eram cam prea colorata : aveam blugii mei mov , tricoul albastru , cureaua roz/verde/negru(cu tinte) , hanoracul meu in dungi ( verde & alb) , palaria mea roz aprins .. si conversii albastrii( si nelipsitii tepi in par). fetita a coborat la obor .. unde bineinteles i-a luat locul o alta fetita .. dar mai mare .. de vreo 7 ani .. care am presupus ca era grupa pregatitoare .. asta mi-a placut mai mult .. ma privea-tot a pe o ciudatenie a mamei natura .. dar mai ok .. si ea era destul de ok .. chiar o admiram! avea niste skateri maro si pantaloni trei sferturi .. un tricou si un hanorac .. am coborat la victoriei .. am alergat dupa un metrou care a plecat fara mine .. si care mi-a zburat palaria ( am prins-o in zbor ! am noroc!) . am asteptat metroul si a venit!! ( ce minune doaamne !! a venit in 2 minute 50) .. am ajuns la romana la 3:16 cu un minut mai tarziu decat ora stabilita.. Anne?? de unde .. romana era cam aglomerata .. dar nici urma de ea .. m-am gandit ca o fi plecat fara mine pentru ca pe mes imi spuse : "Ne vedem la FIX si un sfert" .. am asteptaat .. am asteptaat .. trec 2 min , 3 min , 4 min. , 5 min. .. si observ doua pitipoance-cocalare care se uitau la mine cu o curiozitate criminala .. si am citit pe buzele uneia dintre ele : "uite cum arataa!" .. imi venea sa-i arat un " fuck yooou, bitch!!!" .. da m-am abtinut cu greu .. au mai trecut 7 minute ( in tot acest timp eram cu ochii pe ceas!) si vad un baietel care vroia sa coboare pe scarile rulante .. dar maica-sa nu-l lasa :)) maica-sa ca o mama " buna" ce e l-a apucat de ureche si l-a tras innapoi.. :)) copilul furios fiind a lovit-o pe mama peste picior si i sa plans matusii sale ca : " Ma doaalee uleecheaa!! ma dooalee!! bate-o!! apuc-oo de uleechee!!" .. :)) parca ma vad pe mine cand eram mica .. dupa aceasta intamplare pitipoancele alea doua si-au carat cururile de unde stateau .. si au trecut pe langa mine aruncandu-mi priviri lungi . in sfrsit dupa 20 de minute de asteptare .. cand eram gata sa ma car innapoi acasa .. a aparut si anne.. am facut traditionalul nostru schimb de genti .. si ne-am carat spre tineretului .. unde aveau baietii contest la skate .. ei bine .. noi nu vroiam sa ne plimbam ca proastele prin skate fara nici o treaba .. asa ca ne-am vazut de treaba in afara lui .. ne-am plimbat putin si apoi ne-am asezat pe o banca unde anne a inceput discutia :
Anne - Ce-ar fi sa fugim in africa cand mai crestem putin?
Eu - Ar fi genial .. super idee! Da' nu prea ai ce sa muncesti pe acolo.
Anne- Lasa ca eu o sa vanez leoparzi sa-mi fac rochite si balerini din piele de leopard!
~pauza~
Anne - Zebbie o sa se camufleze intre zebre! :))
Eu - si eu o sa imi fac fundite pentru par din piele de giraafaa!
Anne- Si haine ! inventezi tu ceva .
Eu - cam saracacios!
Anne - deah .. ! oo !! sa fugim in Brooklyn ( un cartier din New York City) ?
EU - geeeenial! fugim!!
Anne - si eu ma fac tatoo artist !!
Eu - toti vreti sa va faceti tatoo artisti??
Anne - e finee!! si o sa am succes ca desen bine!
Eu - ok! eu ma fac regizor..!
Anne - si o sa faci filme de -alea bune!! nu rahaturi!
~de aici a inceput o discutie prea lunga ca sa o scriu despre filme (daca va intereseaza avem pe blogurile noastre posturi despre filme .. la cititi si vedeti despre ce am citit titlurile sunt : la buttercup : "filmul de azi - esuat" ; la anne : "Lumea reala invelita in carton"~
am descuperit in geanta mea un pachet cu trei sortimente de ciocolata si ne-am hotarat sa stam in "padurea" parcului Tineret . am trecut prin tot skate-ul si am ajuns in "padure " unde am stat la "umbra" unui copac. am deschis pachetul si am inceput sa rontaim ciocolata .
Anne - asta cu lapte e buna!
Eu - si ai neagra e ok.. aia alba e prea dulce!
Anne - mi-as da drumu intr-o fantana acu'
Eu - :))
Anne- :))
Eu - Uite un soldatel !!
Anne - :)) uite cum se misca pe tine !!
Eu - ma inspecteaza!
Anne - macar el pune labele pe tine si e fidel!
Eu - se duce in alta parte cand il dai tu afara!
~ si a urmat o lunga discutie despre fidelitate si baieti( deeesiiigur!)~
Eu - oo mi-e sete
Anne - hai sa luam un suc!
Eu - hai !
Anne - uite e edie pe banca!
Eu - hai la el !
Anne- OK!
~pauza~
Edie - buna
Noi - buna
Edie - Ce mai faceti?
Noi - pe aici!
Eu - cum merge contestu' ?
Edie - bine..
~cineva trevuia sa urmeze la contest `
Edie- Euu! Euu!!
Ne-am asezat pe banca .. am stat si am discutat putin .. desore noul meu vis - sa-mi iau bike! Intre timp anne il zareste pe george. ne face cu mana . ii facem cu mana. ne ducem spre el .
George - buna!
Noi- buna!
George - Ce mai faceti?
Noi - bine .. pe aici !
George - hai ca ma duc .. ca ma cheama.
Ne-am hotarat sa ne ducem sa luam ceva de baut . Am luat-o in directia gresita. Ne-am intors.. pe drum am discutat despre nimicuri .. cum ar fi dezamagirile mele .. care oricum o sa treaca .. pana am dat de un grup de cocalaro cu o pitipoanca in frunte.
Coca 1- Iiieeemooo!!!
Coca 2 - Te tai cu lama??
Coca 3 - dati-ne si noua id-urile voastre!!
Piti suprema - "Truuuuu" tokio hooteel!! snt "truuu" !( imi venea sa ii zic ca defapt e proaasta! nu true! )
Coca 4 - daca nu ne dati id-rile dati-ne macar fesu lu aia colorata!
Coca 2 - Uitee ! eu ma tai cu sabia ! vrei si tu ?
Anne - sa ti-o bagi pe gat baah!!
Eu - uite cata tupeu pe ei!
Am trecut pe langa ei .. si ne-am continuat conversatia neinsemnata.
Am luat un Neastea la supra pret .. cu 5 lei .. la 0,5 l..si am venit innapoi spre skate sa ne lua-m la revedere de la baieti .
Singurul care nu era in cursa era Edie .. a pupat-o pe anne si m-a salutat pe mine .. m-am uitat inca o dat ala ei :) simteam ca o sa-mi fie dor de ei :( :) . vroiam sa ii salut pe toti :) dar nu aveau timp . ii inceleg ! chiar daca ii cunosc de putin timp .. 3 saptamani :) tin la ei:):) o sa imi fie dor de ei!!

am plecat din skate :) cu amintirea lor in minte .. iar am gresit drumul .. :)) iar ne-am intors:) iar ne-am intalnit la grupul de cocalari si cu piti suprema ..
Coca 3 - ce mah va-ti suparat pe mine?
Anne - lasa-ne!
Aam plecat si am scapat de ei in sfarsit .. ma gandeam ca o sa-mi fie fooarte door de toti prietenii mei !
am ajuns la iesirea parcului unde predomina un miros scarbos de mici arsi .. si se auzeau toate tipetele de la vizionarea jocului de fotbal pe ecranul urias amplasat in " Tineretului".
Am ajuns la metrou .. superficiala mea scuza .. mi-a dat voie sa intru in metrou si sa ma deplasez . am vorbit in metrou .. am revenit fiecare la geanta ei .. si am vorbit despre planurile noastre de viitor . Am ajuns la romana .
Anne - oo uite ce bun e tipu ala cu sapca! ( in gluma )
Eu :)) - deah ..
HUG
eu - O sa-mi fie dor de tinee!
HUG
anne- si mie o sa-mi fie
HUG
~tacere~
Eu - Te iubesc!
Anne - Te iubesc!
HUG
Amnadoua - bye!






O sa-mi fie dor de voi!! muult!!




Peace out. Speranta moare ultima!


Buttercup

6 comentarii:

Anonim spunea...

da ati luat-o cam des in directia gresita:))


genial postu':)

jesse spunea...

:)

Raluca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
jesse spunea...

si mieee mi-e door!! te ador !!! ma bucur ca ai citit in sfarsiiiit!!

Raluca spunea...

pe bune chiar nu glumeam de ala.era genial8->

jesse spunea...

stiu baah .. super draguts!!