BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 24 iunie 2010

o zi obisnuita - oameni neobisnuiti

joi , 24 iunie . o zi obisnuita .. nu? dimineata am avut grija de fratele meu .. iar dupa ce s-a gasit altcineva sa aiba grija de el .. am trantit un comm urias pe blogul lu' anne .. dupa ce am terminat .. m-am imbracat grabita pentru ca chris si anestezie ma asteptau deja in romana ... mi-am spus pe de rost scuza cu abonamentul .. am intrat in metrou si am ajuns la romana unde m-am intalnit cu ele . am facut schimb de genti cu anne .. si de haine ( ea mi-a dat camasa iar eu i-am dat boleroul ) .. am fugit dupa un 131 care zburaa .. si nu se mai oprea la statie .. s-a oprit la 50 de m de statie .. am prins autobuzul .. eu si anne am prins locuri .. iar chris a stat in picioare - langa noi . apoi a inceput o discutie fascinanta despre semne pe gat .. in care eu eram instructorul .. discutia a durat .. si in timp a intrigat babele care ascultau curioase .. in cautare de barfe despre vecina mimi de la 2 .. si un cersetor care - am presupus eu - trebuia sa fie cam clasa a doua dar care nu pasi pe teritoriul unei institutii numite :"scoala" si care nu stia bucuria simtita odata intrat pe poarta ..
am terminat discutia odata coborate din autobuz .. si am inceput o alta discutie despre cum suna unele nume in germana .. am ajuns la "maretul monument" din fata casei presei .. care atrage extraterestri si care dupa parerea noastra seamana cu o antena TV antica .. ok, odata ajunse .. am sesizat niste (dupa cum numesc eu specimenele su insigna , tupeu si cocalaritate) securisti care ne ziceau :
-Haai gaataa! afara de pe monument !! gata joos! da cee credeti ca asa ......?!?! cee vreti sa anuntam pe cinevaa .. ?!?! ( aceasta persoana care nu putea sa se exprime isi flutura insigna energic parca spunand:- baaaaah .. eu am insignaa!! baaaaah sa ma ascultati pe mine si sa nu va expuneti parerilee!!)
ne-am dat jos .. si o parte dintre noi am luat-o spre scarile casei presie .. iar cealalta jumatate(cu Sobo in frunte) a inceput sa-si expuna parerile in fata acelor doua specimene )
am ajuns pe scari .. ne-am instalat .. am facut poze .. ascultam cantece .. baietii mancau pizza .. si cineva i-a agatat skate-ul lui pischiv de o usa . acel gest neinsemnat a atras atentia unui alt " om al securitatii" cu aspect de porc ambulant .. chel . si cu aspect de "buricul pamantului" caruia ii plesnea costumul de pe el ..
acesta a venit la noi si ne-a vorbit la fel de superior zicand :
-Joos de pe platforma! Hai gata .. va ajunge .. v-am zis o data sa nu mai veniti ! Hai duceti-va in parc ca aveti alelei frumoase ...
Toti : - alelei .. ha-haaa :))=))
el : - daa! alelei .. ( si gesticuland forma pipe-ului ) si chestii de alea de sa va dati cu bucatile aste de lemn ( aratand spre skate-uri) si sa va rupeti gaturile. mai aveti cinci minute sa va strangeti lucrurile !!
edie :- o sa profitam de ele si o sa plecam in al cincilea minut.
ranga : - daca vi-l dam la schimb pe baiatu' asta ( arata spre alex) ne mai lasati 10 minute?
el a intors spatele si a plecat .. nestiind cum sa raspunda "incompetentei" noastre de ai raspunde cu atata "tupeu".
ne-am luat lucrurile si ne-am carat .. scarbiti de inteligenta oamenilor care ar trebui sa ne promoveze .

deci concluzia ( dupa cum a spus prea marita anne :"avem alelei unde sa ne rupem gaturile")


peace out.! speranta moare ultima!

Buttercup

0 comentarii: