BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 17 septembrie 2010

viata putee mai rau ca justin bieber ..

sunt scarbitaa ca nu invat dupa masa .. sau cel putin .. sunt scarbita ca multimea de la liceu pe care o cunosc nu invata dimineata .. am cel mult duoa pauze sa ii vad si sa-i mai intreb de viata .. in rest imi petrec timpul cu ai mei dragi din a opta .. cu colegii mei .. si cei mai mici .. deci da .. sunt al naibii de scarbita .. de ce nu invata toti in acelasi timp? ar fi genial! toti sa avem acelasi timp liber .. si acelasi numar de ore .. asa unii nu ar mai exclama cand ne vad : ” norocosiloor!” .. da fratee .. nici mie nu-mi convine ..

deci .. deja cred ca devine inutil acest post . pentru ca bineinteles nici un director de scoala nu-mi citeste mie blogu ..

deeccciiii ..

peace out.

speranta moare ultima..

Buttercup…

0 comentarii: