BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 17 septembrie 2010

clasa in gravaa?!!???

deci da .. clasa mea e intr-un fel de suparare profunda .. dragul nostru profesot de matemati .. nu mai are clasa noastra .. ne pare tuturor fooarte raau .. in afara de tipei care a stat saptamana asta in banca cu mine .. lasa-ti ca vine zebbie si iar stau in banca cu eaa! deci daa! ne pare raau! deci eu am inceput sa plaang .. si toti se mirau .. pentru ca aveau parerea ca nu-l suportam .. dar il suport si l-as suporta in continuaree .. deeci acu avem o profa .. deci vreau sa vorbesc cu mama .. sa voteze toti parintii .. si daca e posibil sa vb diriga cu directoare .. sa ni-l dea inapoi :) .. deci profa a venit in clasa .. nu ne-a intrebat de nume sau ceva cum fac toti ceilalti profi .. si a inceput sa faca o recapitulare uriasa . si ne-a dat vreo 15 exercitii ca temaa .. adicaaa noi duntem masini de rezolvat exercitii? NUU! .. o sa ma apuc sa le fac acu seara ca sa scap repede .. deci profu nostru ne dadea cel mult 15 exercitii la algebra si geometrie impreuna .. dar dumneaei ne-a dat 15 numai la algebra .. ( da .. sunt detalii ce nu trebuie enumerate) nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie cand o sa avem si geometrie si algebra .. oare o sa avem vreo 30 de exercitii? .. incerc sa nu ma gandesc … da .. ce sa zic .. am mai multe vesti proaste azi da nu le mentionez .. da m-am distrat cu cei cu care am fost in oktoberfest .. si mi s-a ridicat moralu …

sunt total scarbita .. adicaa .. cum sa iei un prof de la elevii lui dupa doi ani in care le preda( ok .. la unii profi imi convine .. pentru ca ii ura toata clasa) si elevii il suporta .. ce sa zic .. totaal scarbita ..

peace out.

speranta moare ultima ..

Buttercup…

0 comentarii: