BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 9 septembrie 2010

legale????!??

ma suna mama cu 5 minute inainte sa vina acasa :

-oana .. du-te si du gunoiu .. eu sunt acu langa bloc ..

eu : - ahaa .. imediat ..

dupa ce i-am inchis am uitat imediat ce mi-a zis .. pentru ca eram prea ocupata sa citesc bloguri si sa ascult muzica ..

vine mama speriata acasa .. il baga pe fratemiu repede in casa ma pune sa incui usa si se duce sa vorbeasca cu vecina .. ma uit pe vizor si le vad vorbind agitate si dand energice din maini .. vine mama acasa la fel de speriata si ma pune inca o data sa inchid usa cu toate cheile posibile

o intreb dezolata : - ce se intamplaa??

mama : - niste drogati se drogheaza pe scaraa.

eu : - ce draq????

ea: - si le-am zis sa plece .. da nici nu se uita la mine .. tocmai isi punea seringa in vena ..

eu : - bravo lui .. daca numai asta stie sa faca ..

ea - da ne fura florilee..

eu : - pai din ce vrei sa-si ia droguri?

ea: - il sun pe tata sa vedem ce facem ..

****

ea - a zis ca putem suna la politie ..

eu - pai normal .. deja ma cuprinde si pe mine frica .. :))

mama a chemat politia .. si mie deja imi tremurau genunchii de frica .. am sunat-o pe anne:

- hey .. frate la noi sunt niste drogati pe hol si iau droguri acumaaa :(( i-a vazut maamaaaa ..

anne: - frate ... stai calmaa!!! ea o tigaie si dale cate una in cap .. si gata .. si asa sunt ametiti!!

eu - bai da mi-e fricaa!!

anne - bah , esti intro casa plina de lucruri .. grele .. periculoase .. ascutite .. :)) poti sa iei orice si sa le dai in cap cu el ..

eu: - gata stiiu .. oricum tre sa-mi iau skate-ul .. poate le dau in cap cu el .. oricum mi-e frica sa ies din casa .. o sa ies din bloc .. o sa ies odata cu politia :))

anne- vezi , maah?? le dai cu axele in cap .. ai asa e mai gros decat normal skate-ul tau .. le dai in cap .. si lesina pe acolo ..

eu - da .. buna idee :)

anne - .. ok .. deci ne vedem la 1 30 la romana .. da?

eu - daaaa!! normaal .. ok .. byyeee <3<3

anne- bye<3 .. !

aud eu ca se deschide usa de pe palier unde stateau drogatii .. si aud pasi .. imi era si frica sa ma uit .. apoi peste cateva secunde aud un glas de politist .. ies eu .. si se uita la mine .. socat de ce am in picioare .. da frate .. am niste uggs .. te doare?? am racit si n-am papuci de casa ..

politaiu : dumneavoastra ati chemat politia?

eu: nu .. doar n-am dreptu' asta .. nu? .. mama a chemat-o .. sunteti "politia" ?

politaiu mandru : da! ma uit la usa deschisa de pe hol si ii zic .. acolo stateau .. apoi strig : maamaa!! au ajuns!!

mama vine .. si ii da buletinu .. apoi politaiu ii zice .. da va credem .. ca sunt si dovezi ..

pe jos era un plic de la spice .. si o sticla goala .. probabil au baut-o ca sa-si revina cat de cat

ii zic eu politaiului : au plecat cu cateva secunde inainte sa veniti dumneavoastra ..

vine femeia de serviciu : da .. au plecat si au iesit pe cealalta scara ..

politistu nu s-a obosit sa se duca sa vada daca nu sunt la celalalt lift .. sau sa coboare pana jos .. sa vada daca nu sunt acolo .. pentru ca cik " trebuia mai intai sa i-a datele de contact "

vine si al doilea politai si ii i-a mamei datele din buletin .. in timp ce eu ma pisam pe mine .. ca poate stau la alt etaj si asculta ce zicem noi .. iese si vecina noastra si politaiu intreaba :

-i-ati vazut si dumneavoastra?

vecina a.k.a dana : da , imputitii aia .. nesuferiti , nu alta .. ma duc si eu sa duc gunoiu .. si cand deschid usa ii vad acolo de se injecteaza .. imputitii!

politaiu : - pai am vazut ca sunt legale .. le-au luat de la spice .. ca m-am uitat .. nu e heroina ..

femeia de serviciu : - mie mi-e sa nu cada de acilea .. ca dupa asta .. tot eu curat sangele de pe jos ..

mama - mie mi-e ca iese fata mea o data sa se duca la scoala si ii dau cu ceva in cap si intra in casa .. sau cine stie ce ii mai fac si nu o mai vad niciodata

eu tremuram ca varga si am inceput sa rad ca isterica fiindca eram in panica ..

politistu zice - strangeti si dumneavoastra astea de aci .. ca pune mana cineva pe el e.. si cine stie ce au pe ele ..

povestim noi tot ce avem de povestit si dupa asta imi vine mie

eu - pot sa va intreb si eu ceva ?

politaii - sigur!

eu - daca se iau de mine .. si vin dpre mine .. nu o sa fie nimic daca le dau cu axele skate-ului in cap ?

politaii - te aperi .. deci , nu!

eu - slava domnului ..

politaii s-au mai belit odata la uggs mei .. si au hatarat ca e vremea sa se care in parc sa vada daca nu sunt acolo ..

am ajuns la concluzia ca : drogatiloor!! fiti atenti .. daca va treziti cu un skate sau cu o chitara in cap si lesinati pe acolo .. nu e vina mea .. ca n-am de gand sa-mi murdaresc eu skate-u' sau chitara ..

acuma stau si ma gandesc .. oare aia se drogheaza iar acu ..?

supa ce au plecat politaii mama a inchis usa si a zis : da ma doare pe mine in cur ca-s legale!!!

0 comentarii: