BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 9 septembrie 2010

my lovely lovers!

da .. iubitii mei , iubiti!! .. cat de fericita sunt pentru voi. daa .. v-ati dat seama de cn vb? nuuu? david si anne .. sunt "iubitii mei , iubiti" .. da , maah!! sunteti adorabili .. superbi!! .. srry ca am inceput sa tip azi la voi ;;) da ma grabeam .. si defapt mi-am dat seama .. ca nu prea am avut dc .. :)) sunteeti super draguti amandoooi!! cum am mai zis .. adorabil!! aa .. amandoi v-ati marturisit miee taree! deci .. o sa fiu pshiholog de cuplu daca vreti:)) si daca va prind ca va inselati unu pe altu va dau cu capu de cevaa! .. deeci ..fiti pe faza daca va simtiti cu musca pe caciula .. luv ya both!!! adorabililooor!!! ma scuzati nu pot sa pun semnu ala pt inimioara .. da ati inteles deja ca va iubesc , daa?? capish?? mai mic - trei trei trei trei trei!!! adorabilii meei!!

5 comentarii:

david love anne spunea...

dragutz :D:)) iubitii tai !!!:)))

Raluca spunea...

uu nice.thnks bai.te iubesc.si pe david il iubesc.<3

Bubz spunea...

sall. bha! dc nu-mi dai comm cu adressa ta de mail? sau trimite-mi un mail. mai ai adressa mea pe mobu` tau??????
hai bha k o sa-mbatranesc aici plzplzplzplzplzplpzlplzplzplzplzplzplzplzpzlpzl

Bubz spunea...

a shi ai shuzuri speciale pentru a te da ku skate-ul???

jesse spunea...

aa .. uite iti dau acuma add .. nu-mi dadeam seama cine esti :) acuma stiu