BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 29 iulie 2010

tabara

deci .. am fost la tabara .. cei care ma cunosc .. stiu cat de mult imi doream sa ma car o data acolo .. - si am facut-o ..
am intrat .. si am fost cazata in blocul 13 .. - ma asteptaam .. cand am intrat .. o multime de fete neprietenoase se holbau la mine .. bineeeeeeeintelees!! .. ciudata taberei:))) .. am avut noroc si am avut niste colege de camera .. supeer dragutze!! ne-am inteles bine din prima clipaa! mai ales ca am obtinut 2 rafturi in dulap .. unde m-am chinuit cu greu sa.mi bag hainele :)) .. am iesit sa ne plimbam .. sa facem poze :)) am invatat deviza .. detasameeeent : V.I.P. devizaaa : - VIP sa ne numiti .. ca suntem mereu uniti .. staruri vrem sa devenim .. si pe toti sa-i biruiiiim!! mi-am facut multi prieteni .. mai ales in ultimele zile :) a fost fine !! poate mai merg .. habar n.am .. nu prea am chef sa scriu postu asta .. asa ca se termina aici!




peace out!
speranta moare ultima!

Buttercup!

0 comentarii: