BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 12 iulie 2010

o simpla zi din viata mea..( un inceput de carte).

capitolul 1


ma cheama Josh .. si am hotarat sa fac o plimbare .. azi ploua .. de obicei obisnuiesc sa ies afara pe ploaie .. e toamna .. septembrie,5.. ploua incet ,frumos .. apa se prelingea usor pe geam .. mi-am imbracat blugii negri , conversii verzi , un tricou galben si hanoracul albastru . am iesit din casa .. mi-am pus castile in urechi si am inceput sa fredonez in gand melodia ce imi rasuna in urechi .. o melodie ciudata pentru caracterul meu salbatic .. paramore - the only exception .. "you are .. the only exception.." .. .. ma plimbam prin ploaie pe fifth avenue .. aveam ochii in pamant .. im priveam ghetele care aveau stropi mici -firavi de ploaie pe bot .. cand de odata am dat peste o fata probabil cu un an mai mica decat mine .. cu parul roscat .. surt si breton ce ii dadea putin peste ochi .. avea ochii verzi deschis .. un verde ierbos .. avea un hanorac verde prea mare pentru corpun ei mic .. ne-am ciocnit si a avut o tentativa de cadere .. dar a avut noroc pentru ca am simturile foarte dezvoltate si am prins-o din zbor .. i-am observat blugii putin rupti la genunchiul stang .. gri .. si maioul albastru ce ii iesea putin din hanorac .. era la fel de singuratica ca mine :) am observat ca avea si ea casti in urechi .. doar ca asculta nirvana .. smells like teen spirit .. oo fine! imi place si mie cantecu'! atunci mi-am dat seama ca trebuie sa zic ceva .. mi-am dres vocea ragusita .. pentru ca nu mai vorbisem de cateva ore si i-am zis :
- Ooh.. scuze .. nu a fost intentionat! .. ah .. ma cheama Josh.. scuze! chiar n-am vruut!
a inceput sa rada :)
-Te creed ! nu trebuie sa iti cer scuze la fiecare 10 secunde .. :)) cred ca te-ai speriat tu mai tare :) .. sa ma prezint si eu .. sunt Joan .. :)
- Ce zici de o ciocolata calda? ... :) ( am zis eu timid ..)
- ar fi genial ! mi-a raspuns Joan .. cu un entuziasm greu de trecut cu vederea..

0 comentarii: