BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 16 iulie 2010

capitolul 2

vocea ei suna prea pitigaiat pentru felul dur pe care il afisa .. era cam repezita .. recunosc dar era chiar dulce in felul in care aborda oamenii..
- o ciocolata calda te rog .. a spus ea
- ce?? a intrebat-o chelnerita
-am zis : o ciocolata calda! a repetat
chelnerita pleca dezinteresata spre bar
- deeci .. cati ani ai?
- oficial .. de ieri .. 13 :))tu?
- peste 3 saptamani 14 :) .
- ooo .. tre sa pregatim cadou..
-:)) da-daa! nici sa nu aud!
- ba daa! ma pricep la baieti .
cafeaua noastra a venit incet dar sigur.
- nota va rog . a spus Joan.
-esti sigura?
-da! a raspuns
- te grabesti?
- nu .. dar vreau s aiti arat ceva :))
- ooh .. asa deschisa dintr-o data ?
-am putea fi buni prieteni!
- si nu numai :)) i-am spus :))
- daa :)) ok .. eu mi-am terminat cafeau ! tu ? ce faci?? cat iti ia sa bei o cafea?
chelnerita a venit interesata doar de bacsisul lasat de mine ..
- ok .. hai sa mergem - mi-a propus ea .
- dupa tine!
am iesit din bar .. si am mers ceva timp discutand despre muzica .. si filme .
am ajuns in sala unei sali de sport si a intrat acolo ..
- vroiai sa-mi arati o sala de sport??
- nu! mi-a raspuns. vreau sa-ti arat cum boxez!
-tu boxezi?
- si inca cuum!
dupa ce am intreabat-o am primit un pumn cu cea mai mare forta pe care am intalnit-o pana acum!
- ti se pare ca boxez rau? scuza-mi modestia!
- nu !! deloc!! mi-ai mutat falca .. si presupun ca e pe termen lung:)))
-daa:))
atunci mi-am dat seama ca e cea mai frumoasa persoana pe care am intalnit-o .. prin simplitatea si in acelasi timp prin cat de complicata e .. din clipa aia .. mi-am dat seama ca o iubesc ..

0 comentarii: