BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 8 iulie 2010

1. Principala mea trăsătură: ambitia

2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un barbat: curajul

3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: ambitia

4. Ce preţuiesc cel mai mult la prietenii mei: loialitatea

5. Principalul meu defect: intarzii aproape mereu

6. Îndeletnicirea mea preferată : ascult muzica , scriu pe blog .. am un umar liber pentru cei care vor sa planga , povestitul

7. Fericirea pe care mi-o visez: e greu de descris

8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: sa nu fie nimeni pe pamant si sa nu existe muzica ..

9. Locul unde aş vrea să trăiesc: cu prietenii mei .. intr-un apartament :)

10. Culoarea preferată: albastru

11. Floarea care-mi place: ghiocelul , trandafirul

12. Pasărea mea preferată: ciocarlia , vulturul


13. Prozatorii mei preferaţi: Stephenie Meyer , Ionel Teodoreanu

14. Poeţii mei preferaţi: Mihai Eminescu, Nichita Stanesc , Vasile Alecsandri

15. Eroii mei preferaţi din literatură: Edward Cullen , Jasper Hale , Ian , Kyle .

16. Eroinele mele preferate din literatură: Rosalie Hale , Alice Cullen , Esmee Cullen , Olguta , Wanda , Melanie.

17. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: -

18. Ce urăsc cel mai mult: invidia si minciuna si fitele

19. Greşelile care-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: de obicei iert repede

20 . Deviza mea : traieste cat mai poooti!!

0 comentarii: