BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 5 octombrie 2010

You say we got no future ,You’re living in the past.. So listen up, that’s my generation

daa .. de multe ori s.a intamplat sa mi se zica “pe vremea meaa … nu aveai voie sa faci nu stiu ce .. sau pe vremea mea tinerii faceau nu stiu ce .. sau generatia mea era la-la-la-la” in primul rand vremea voastra nu s.a terminat .. vremea cuiva este pana cand acel cineva moare .. deci vremea voastra nu s.a terminat dragiloor .. pe timpul cand erati ca noi nu aveati voie sa faceti unele lucruri ..pentru ca era alta politica .. alta mentalitate .. alta gandire .. ar trebui sa ne lasati sa facem ce vrem .. pentru ca daca nu ne dati voie sa facem unele lucruri .. noi vom vrea sa le facem fooarte mult.. si cand vom avea voie sa facem ce vrem .. vom face abuz .. generatia voastra a fost si este si vaa fi cum ziceti .. pentru ca asa e normal .. dar sa nu acuzati generatia noastra ca e prea libertina .. sau prea visatoare .. sau prea realista .. lasati.ne sa fim asa cum vrem! vrem sa fim cum suntem! asa ca lasati.nee!! multe lucruri noi se fac acum .. de exemplu bunica mea (care imi citeste blogul[te iubesc!:)]) este foarte de treaba si iubitoare .. intelegatoare .. si de gasca .. bla-blaa(deci ma intelege foarte bine!) ne intelege – pe tooti! s.a mirat si ea atunci cand mi.a vopsit parul :) ) cand mama si.a vopsit paru prima data ..a patit.o rau de tot .. dar pe mine s.a trezit ca ma vopsea:)) si imi zicea cum sa.l aranjez (thanks grany!) cu bunica pot sa fac tot ce vreau .. si sa vorbesc tot ce vreau .. si sa zic tot ce vreau .. e ca un fel de mama .. mai apropiata de mine decat mama :) ) TE IUBESC .. PT CA MA INTELEGI! ma intelege .. si nu imi zice ceva de genu : ” nu ai nici un viitor ” sau ceva de genu .. nu traieste in trecut .. ea traieste in prezent! luati exemplu de la ea .. traiti in prezent!

SO LISTEN UP ! THAT’S MY GENERATIOOOON!!!!!!!

peace out.

speranta moare ultima..

Buttercup…

0 comentarii: