BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 5 octombrie 2010

dependenta..

da! nu va asteptati sa fiu eu dependenta de ceva .. pana acum nu mi.am gasit nici o dependenta .. dar mama a gasit vreo cateva .. prima .. dependenta de cafea .. dependenta de tigari (asta e un viciu ..) sii (cel mai neasteptat) pam.pam.paaaam!!! dependenta de jocuri :O daa si eu am ramas cu gura cascata cand mi.am dat seama .. e dependenta de doua joculete gen farmville sau cum s.o mai numi .. si joaca intruna .. e mai rea decat un adolescent plin de cosuri si deprimat fara prieteni si puturos care sta toata ziua in fata calculatorului .. hai maah .. ce dumnezeuleee…

-mama , esti dependenta de jocu asta!

-ba nu!

-ee nu! ba daa! daca nu esti , demonstreaza.mi! lasa.l acum!

-nuu …

deeci .. e dependenta! nu suport aceasta dependenta a ei , fiindca si alte persoane din casa au nevoie de calculator(inclusiv eeu) si au mail.uri de citit (eeeu) si alte treburi ce pot fi rezolvate in fata acestuia(eeeu!) .. asa ca , draga maamaaa , opreste.teee! e cel mai enervant lucru posibil sa auzi un milion de click.uri pe minut si nimeni sa nu te asculte si sa se uite la tine atunci cand vorbesti cu ea/el.(te simti , mama?) ok .. cam asta am de zis .. pentru ca aveam o idee destul de buna pentru un post dar mama mi.a alungat ideea prin click.urile ei enervante .. it’s sooooo annoying!

nu fiti dependenti de jocuri! dauneaza grav sanatatii mintale a familiei dumneavoastra!

peace out.

speranta moare ultima..

Butercup…

0 comentarii: