BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 8 octombrie 2010

because is rainy ..©

daa .. e ploaaie .. si nu pot sa suport asta .. annoynig!!!!!! trebuie sa te flescai .. si sa te uzi .. sa sari .. si iar sa te uzi .. oribiil! nu supoort sa ma ud ... sa.mi intre apa in incaltaminte .. sa imi ud paru - care deja nu il mai indrept .. pentru ca ma enervez preaa mult ca sa.l mai indrept. cand am iesit azi din casa .. mirosea a gheata .. a venit iarna si nu mi.am dat eu seama ca e decembrie?? bai frunzeelor!! cadeti odata!! o sa ajungem vara viitoare si o sa zicem : " ia uite frunzele alea de anu trecut .. oare au mai aparut frunze si anu asta ?? " nuu !! deci eu vreau frunzee nooi!! .. baai frunzeeloor.. cadeeeti!!!!!!! vreau sa cadeti! .. deeeci ... cadeeti! pa, frunzelor!

peace out .

speranta moare ultima..

Buttercup...

0 comentarii: