BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 2 aprilie 2010

scoala

mie de exemplu imi place scoala ...
mai .. in primu rand imi place ca am multzi prieteni .. si primu loc unde itzi faci prieteni shi socializezi e scoala

am o gashka destul de mishto ... dragutzi tipii/tipele ne distram mergem prin skate-park , tineretului , icoanei ... in pauze prin scoala am ocazia sa vb cu muultzi oameni

eu imi consider scoala destul de simpatica .. e o scoala veche .. pe care o consolideaza in sfarshit anu asta ... shi avem la dispozitie juma de scoala .. da oricum e mishto ..

am avut noroc pan'acu' de scoli destul de interesante .. cu profi destul deshteptzi care snt exemple bune de urmat


anu trecut aveam un prof la istorie care ne punea doar sa citim :D:D shi cand dadeam test ne dadea o foaie cu ce sa invatzam .. vreo cateva randuri :D tare profu '
in rest ne povestea despre viatza lui
memorabila faza ..


deci ... pan' la urma tuturor le place scoala .. tre sa descopere aspectul care le place .. sa ishi de-a seama

0 comentarii: