BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 21 aprilie 2011

love

nu-mi vine sa cred ca scriu pe blogu asta daaar .. peantru ca wordpressu nu-mi merge pe mobil scriu pe blogspot ... :(( ma simt tradata si ma simt atat de lasapentru ca a fost pe fata .. stiaaam ca asa o sa se intample ... nu-MI VINE SA CRED ... ieri ziceai ca vrei sa fie serios si ca nu glumesti si eu ma simteam iuita si sigura pe mn .. azi esti cu alta si cand intru eu in pub esti peste ea ... incepeam sa iubesc cu adevarat .. credeam in sfarsit ca am gasit acel ceva pe care il asteptam de cand stiu ce e aia o relatie ... simteam ca in sfarsit pot sa tin la cineva cu adevarat si totul sa naruit intr-o dupamiaza .. dupaia m-am imbatat ca o proasta .. si din pacate mi-am reveneam cans am vazut acel catel singur si nespalat ... exact ca el ma simteam si eu .. ma intrebai daca sunt bine : oare tu ai fi bine in locul meu? Gandeste-te !! Tu cum pizda ma-ii te-ai simti? Bine? Nuu creeed!! Si nuu nu e ea de vine! Esti tu! Daca tu tineai la mn intr-atat incat sa fii cu mine nu o acceptai ..postet by me! Oana ..

0 comentarii: