BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 22 aprilie 2011

adevaruri

niciodata n-am avut vointa de a spune ce cred .. acum o am al naibii de vie in tot ceea ce insemn eu .. deci de acum o sa zic tot ce creed si tot ce simt absolut oricui si ma doare in cur daca ranesc pe cineva .. am inceput de aseara si dupa ce ziceam ce am avut de zis veneati cu argumente sau cu scuze inutile gen : " scuze daca te ranesc" defapt te doare in cur si de-abia astepti sa te las dracului in pace sau : " tu mi-ai zis sa ma dau la el" - daca tineai macar jumate din cat tin eu la tine iti dadeai seama ca nu e bine ce faci si ca o sa ranesti pe cineva ... right? ... pana acum am fost cuminte poate un pic nonconformista , dar cuminte , dar din acest moment daca cineva o sa ma supere n-o sa ma inchid in mine ( deobicei stau inchisa in mine cu ochii la mama dracu imaginandu-mi 100 de scenarii diferite pe tema aia ) iata noul meu slogan : i will make your life like hell , darling! pupici ! oana

0 comentarii: