BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 27 august 2010

ooh .. doamne

cand credeam si eu ca se termina caldura asta .. sa inceput din nou! deci abia astept sa fie din nou toamna tarziu .. sau iarna .. si sa ma intorc acasa cu cizmele sau ugg plini de apa .. pentru ca bineinteles "eu nu vreau s-o ascult pe mama si sa-mi iau cizme normale , cu care se incalta oamenii normali" si intra apa in ele .. abia astept sa-mi port hainele cele noi pe care nu le port acu .. pentru ca sunt prea groase pentru timpu asta .. si chiar astept sa ma duc la scoala .. mai mult pentru cladirea in care suntem exilati .. si pentru colegii si prietenii mei din scoala .. dar nu prea vreau sa vad vreun prof .. poate doar diriga si profele de bio , franca ,sport , geografie(ambele) .. si bio obtional .. si bibliotecara .. care imi spune tot timpu .. : - ma , onutzo , ma .. iar nu ai adus cartile la timp. de alti profi .. nu prea mie dor .. mai ales ca unii m-au avertizat sa nu ma gandesc la ei in timpul vacantei .. dar sa fiu atenta la ore .. le-am urmat sfatul si acum nici nu mai stiu cine mi-a zis asta .. dar stiu ca erau mai multi .. dar bineinteles .. nu profii de mai sus .. ok .. poate undeva in mine .. imi e dor si de ceilalti profi .. poate .. o sa ma reobisnuiesc cu ei in timpul anului .. si poate o sa incerc sa .. devin un elev model .. pentru ca anul asta mi-am propus sa invat .. pe bune!! in al doilea rand .. imi e dor .. de domnu' de mate .. si profele de istorie , tehno si religie. sincer! nu stiu de ce .. dar de profii pe care i-am mentionat pana acum .. chiar m-am atasat un pic .. si chiar imi vine sa le ascult lectiile anu asta ... restu sa nu se supere .. ca o sa-i ascult pe toti ! si sa nu se teama nimeni .. cum pana anul asta mi-am facut toate temele .. asa va fi si anu asta .. poate nu le fac corect .. da mereu am temele facute .. :)) .. deci .. da .. imi e dor de scoala .. nu stiu ce m-a apucat sa scriu postu asta .. cred ca am simtit nevoia sa scriu ceva .. pentru ca nu am mai scris de mult ceva mare .. vreau sa imi arunc aproape toate cartile si caietele pe care le mai am de anu trecut .. si sa ma duc week-end-ul urmator .. sa-mi iau caiete .. si pixuri .. si ce imi mai trebe ..


scuzati-ma daca a sunat prea siropos .. si prea anormal din partea mea .. da asta-i adevaru ..


peace out .

speranta moare ultima..

Buttercup...

0 comentarii: