BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 26 august 2010

monotonie , baah!

m-am saturat .. nu am iesit nicaieri de trei zile .. pentru ca m-am autopedepsit. sa va explic ce s-a intamplat. am plecat intr-o zi sa ma plim cu mirinda .. l-am sunat pe tata pe la 7 si i-am zis ca vin acasa si am ajuns la 9 acasa .. .. si in plus mama mi-a dat un milion din care aveam voie sa cheltuies 20 de lei .. si am cheltuit .. 50 .. deci .. da .. m-am autopedepsit.. pentru ca merit! .. luni scap de pedeapsa .. sau chiar sambata .. depinde de cat ajutor va avea tata.. aa .. si inca o noutate .. mama pleaca maine in germania .. pentru 3 zile .. si o sa trebuiasca sa am uneori grija de fratele meu .. probabil ca o sa am haine noi luni .. desi nu prea cred .. doar sper .. daca aveti intrebari nu va sfiiti..


peace out.

speranta moare ultima ..

Buttercup ...

0 comentarii: